U nas wszystko jest proste,
kupujesz spawdzony sprzęt bez ryzyka i jedziesz w pole.

Jak kupować

01
Zadzwoń lub przyjedź do nas bezpośrednio
Doradców oraz lokalizację firmy znajdziesz

Nie mamy rozstawionych sprzętów na składnicach maszyn, ale jeśli chcesz podamy namiar do użytkownika danego sprzętu w okolicy, abyś mógł zapytać jak sprawuje się jego sprzęt.

02
Wybierz maszynę
i konfigurację

Jeśli ciągle się wahasz porozmawiamy jaka maszyna będzie dla Ciebie odpowiednia. Doradzimy jaki sprzęt przy Twoim areale, wielkości ciągnika, planach rozwojowych i podejściu do uprawy powinieneś rozważyć. Decyzję podejmujesz Ty, ale podzielmy się nasza wiedzą co klienci z całej Polski wybierają w podobnej sytuacji. Nie mamy rozstawionych sprzętów na składnicach maszyn, ale jeśli chcesz podamy namiar do użytkownika danego sprzętu w okolicy, abyś mógł zapytać jak sprawuje się jego sprzęt.

03
Zleć produkcję bez zaliczki i zadatku oraz ustal termin dostawy

Nie ryzykujesz niczym przy zamówieniu, bo płatność jest wyłącznie po dostawie. Nie boimy się, że wygonisz nas z podwórka, sprzęt, który do Ciebie dojedzie nie będzie się różnił niczym od tego, który możesz zobaczyć podczas wystaw. 

 

Jedynie przy mocno niestandardowych szerokościach o konfiguracjach maszyny staramy się ustalić ok 10% przedpłaty.

04
Gdy maszyna jest przygotowana?

Informujemy Cię na około tydzień przed dostawą, że planujemy trasę w Twoim kierunku i prosimy abyś pomyślał nad sposobem rozładunku. 

 

Jeśli jesteś w naszym najbliższym otoczeniu, zapraszamy do odbioru własnym ciągnikiem.

05
Odbierz maszynę

Przed wyjazdem potwierdzamy transport a 2-3h przed dojazdem informujemy, że zbliżamy się. 

 

Przygotuj TUR-a, ładowarkę lub poproś sąsiada bądź szwagra. Obejrzyj maszynę, rozładuj razem z naszym kierowcą, podpisz fakturę i jedź w pole.

06
Zapłać

Zawsze jesteśmy wdzięczni za terminową płatność, ale jeśli potrzebujesz dłuższego terminu płatności – daj znać, ustalimy dobre rozwiązanie.

Dobra współpraca między nami to podstawa
Czego możesz oczekiwać jako nasz klient

Dwa lata gwarancji

Dostajesz ją na cały sprzęt (poza normalnie zużywającymi się częściami roboczymi).

Dostępność części zamiennych

Jeśli wysyłka jest możliwa staramy się realizować ją już tego samego dnia. Wszystkie części są u nas w normalnych cenach, przystępnych dla klienta.

Transport do 100 km – gratis

Przy dalszych odległościach wspólnie ustalimy racjonalną kwotę, które częściowo pokryje koszty dostawy (większość bierzemy na siebie).

Jakość powłoki lakierniczej

Każda maszyna jest wyśrutowana i pomalowana proszkowo profesjonalnymi, najwyższej jakości niemieckimi farbami Freilacke – czerwony będzie czerwony na długie lata. Maszyna staje się różowa? Nie u BATYRY.

Problem? Skontaktuj się z właścicielem

Jeśli nie możesz czegoś załatwić tak jak byś chciał – zawsze możesz skontaktować się z właścicielem pod nr telefonu: 508 854 602. Jeśli nie odbiorę nasz wiadomość, na pewno oddzwonię (mówię to ja: Tomasz Batyra).

Dlaczego się staramy

Chcemy abyś polecał nasze produkty (to jest nasza forma reklamy), dlatego każdy klient może oczekiwać należytej obsługi. Działamy na rynku już ponad 30 lat i planujemy działać co najmniej kolejne 30. Tego nie da się wykonać bez uczciwego podejścia.